Noliz

Apr. 24, 2013

Kategori:

Igår skrev jag första engelska provet, en essä. Man fick välja att skriva om "The power of thoughts", "The battle between good and evil" eller "Love". Jag kan inte påstå att nåt av de ämnena kändes speciellt lätt. Men jag valde iaf love, kändes som att jag hade störst chans att ordbajsa i det ämnet än de andra. Jag utnyttjade hela tiden, men vet inte om det blev speciellt bra ändå. Det återstår väl att se, bara det räcker till E så är det lugnt, men som sagt, det återstår att se.

I lördags var jag med Emma å Blue hos hovslagaren. Det bästa med den dagen var de små liven som skuttade runt utanför stallet där. Två små fölisar =) ett gult litet hingstföl som bara var tre dagar gammalt och ett brunt stoföl som var enligt Hans "ett par dagar äldre". Dom var helt bedårande! Jag blev helt kär i den gula! Så otroligt söt på sina alldeles för långa, vingliga ben.

Nu ska jag åka iväg till sjukgymnasten, brukar ju cykla dit men jag är så fruktansvärt förkyld, men hosta, ont i halsen å ingen röst alls så tar nog bilen idag å cyklar lite inomhus när jag kommer fram istället. Känner mej som en soffpotatis när jag gör så men det är ju egentligen samma sak, cykling som cykling oavsett om det är ute eller inne. Men känns ändå som att man är duktigare om man cyklar ute. Aja nog om detta nu måste jag dra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: