Noliz

Oh NO!!!

Kategori: Allmänt

För ett tag sen delgav jag de som var intresserade om min teori om på vilken sida man ska gå respektive cykla på gång/cykelbanor. Missade du det finns det här.
 
Jag skulle btw vara tacksam och någon kunde förklara för mej hur det där med länkar i inläggen fungerar, jag har försökt och försökt men det går inte! Jag vill alltså kunna skriva ett ord, i detta fallet ville jag skrivit "här" och när man klickade på "här" skulle man komma till inlägget om cykelbaneteorin.
 
Okej tillbaka till teorin. Idag omkullkastades den! Jag och Luna var ute och gick, och när vi gick förbi Biltema fick jag syn på att där är cykelsymbolen på andra sidan!! DAMN! Då hade jag fel ändå!
Eller det kanske är undantaget som bekräftar regeln?

Kommentarer

  • Li säger:

    Finns det ngn hyperlänks ikon? (Har ju inte blogg.se själv längre så jag kan inte kolla.) Men det brukar ju finnas ett verktygsfält och ofta ngt som heter hyperlänk. Markera ordet som du vill ska bli en länk kolla bland ikonerna i editorn och se om du kan se något som ser ut som en kedja, det brukar alltid vara den och de brukar börja "lysa" när man har markerat ett ord.

    Hittar du ngt?!

    Har du fått betyget ännu så att du kunde skicka in dem i tid?

    2013-06-17 | 19:45:33
    Bloggadress: http://wonderfuldarling.blogspot.se
  • Sandra - Med en fästman på Kumla säger:

    Hahaha vilken sak att snöa in på! :D Har aldrig tänkt på vilken sida man ska köra på faktiskt. När du ska länka markerar du ordet du vill ha sedan på samma lilla rad som du kan välja om du vill ha tjocktext osv finns det en knapp som ser ut nästan som ett gem, 5e från höger sida. Klickar du på den så kommer det upp en ruta där du klistrar in adressen och sedan väljer om den ska öppnas i en ny ruta eller inte :) Hoppas du förstod är inte så bra på att förklara.

    sv; Jobbigt att behöva lämna bort hunden förstår att det är sjukt jobbigt & tomt. Var nästan tvungen att göra detsamma med en av våra när T åkte in då han är så krävande med motion o.s.v. och jag inte alltid kan ge honom det när jag mår dåligt men hittade världens mest underbara tjej som brukar låna honom då & då, oftast minst en gång i veckan och då är hon ute med honom i flera timmar. Hon älskar honom verkligen över allt annat och passar honom mer än gärna när jag besöker T så det är verkligen skönt att slippa lämna bort honom. :) Dock ska han antagligen bo hos henne under en period i sommar för att hon ska få testa på att ha en hund på heltid, men då vet jag iallafall att han kommer tillbaka.

    Jag & T började prata på msn pga en gemensam kompis som bjöd in oss i ett "gruppsamtal" och då la Tommie till mig så vi började prata privat och det fortsatte vi att göra dygnet runt fram tills att vi båda två skulle ut en fredag. Han med en kille jag kände och jag med en tjej han kände så efter vi varit på fest & de varit på krogen (jag var bara 17 då) träffades vi och käkade, de andra drog medans jag och T åkte till en efterfest där vi sov tillsammans och sedan dess har det varit vi :) Det var fredagen (haha, som min bror säger det märks ;) ) 13 mars 2009 :)

    Oj vilken lång kommentar det här blev kände jag. Hoppas allt är bra med dig & att du får en fin midsommarafton :) Kram

    2013-06-20 | 11:58:21
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här: