Noliz

School's out for summer

Kategori: Allmänt

Japp, sista provet är skrivet. Har dock inte fått besked om hur det gick än vilket är lite oroande eftersom betyget måste komma in senast 20/6 till högskolan för att det ska räknas med i min ansökan, men jag hoppas det löser sej under dagen. Engelskan är i alla fall satt och där blev kursbetyget C vilket jag är väldigt nöjd med eftersom jag satsade på E =)

Nu i helgen är jag hundvakt åt Luna igen eftersom Mela ska flytta. Jag var och hämtade henne imorse, började med ett litet missöde när Luna trodde att om man var på balkongen var man ute så hon passade på att lägga en brun hög där ute medans jag hällde upp vatten till henne. Mindre lyckat! Men men små olyckor kan ju hända och det var ju lätt att städa bort, plus, hellre där än på nån matta i själva lägenheten!

När jag städat upp tänkte jag att då är det nog bäst jag skippar den tänkta tekoppen och går ut med henne en sväng direkt. Vi styrde stegen mot hundrastgården borta vid maxi. Luna hade huuuur kul som helst! Tyvärr sprang hon inte på sina egna fötter hela tiden utan använde sej även mycket av mina så mina enda sköna och hyfsat hela skor är inte så vita längre, men å andra sidan är dom tre år gamla eller nåt sånt så var ändå på tiden att jag skaffar nya, nu har jag bara ännu en orsak. =)

Nu ska jag strax börja med maten här sen blir det en promenad och i eftermiddag en ridtur men Emma innan hon drar till Turkiet.

Over and out!

Kommentarer

  • Sandra - Med en fästman på Kumla säger:

    Kul att vara hundvakt! :) Stackarn som trodde hon var duktig som utomhus haha inte lätt att veta att det var en balkong. Dina skor ser ut exakt som mina brukar göra efter en tur i rastgården med vovvarna + lite blåmärken. Gör riktigt ont när de springer på fötterna.

    Sv; Tack så mycket för dina snälla ord det värmer. :) Jag trodde också jag skulle gå under men man kommer in i någon slags rutin tillslut. Dock är vissa dagar värre än andra och lätt kommer det nog aldrig bli. Tack vi hade två superbra besök, längtar bara tills jag kan åka dit igen. :) Kram

    2013-06-14 | 12:58:51
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här: