Noliz

Bekännelse

Kategori: Allmänt

Okej, jag erkänner, jag är kass på att uppdatera! Till mitt försvar kan jag säga att jag haft fullt upp med jobb också har det ju vart fint väder så jag har haft annat för mej än att blogga. Men nu tänkte jag ta mej tid att berätta om de härliga dagarna förra helgen =)

I lördags kom Micke och plockade upp mej ca 11.45 och vi styrde kosan mot axevalla och årets upplaga av Sweden Rockabilly Festival. Gick ut hårt med minttu direkt innan jag ens fick hoppa in i bilen så sen vart det bara att gå all in hela dagen =)
Vi hade hur kul som helst! Först gick vi runt och kollade bilar, och lite på marknaden, jag försökte pruta ner en skitsnygg Ed Hardy keps från 100kr till 70kr men det gick inte så inget blev köpt från min sida. Sen drog vi in till skara och käka lite innan spelningarna började. Vi dansade som hejsan och både jag och Micke hade träningsvärk efter =)

Men jag tror ändå att kvällens höjdpunkt var Norsteds där jag såklart stod längst fram och rockade som bara f*n! =) vart hemma igen ca 3.30.

På söndagen vaknade jag otäckt tidigt, 8.05, försökte somna om men det gick inge vidare så jag gick upp... Framåt ca 14.30 började bakfyllan smyga sej på men innan det gick jag runt här hemma och mös i fyllans efterdyningar =)

Vid fyra packade vi (jag å Jerker) in oss i bilen och åkte till Töreboda för att luncha på Mandys med Sandra, Jimmi, Johan, Robin, Sofie, Texas och Tuvali. Jimmi hade fyllt år se det blev en försenad födelsedagsmiddag. Jag har aldrig vart där innan, och vid en första anblick ser det ju svinigt dyrt ut med burgare som kostar runt 130 spän, men efter att ha smakat insåg jag att det var helt klart värt det, jäkel va gött det var!!

Johan var värst av alla, beställde en Big Mama, 600gram kött! Som om inte det vore nog hade de även lagt i stekt ägg, bacon mm. Lätt den största burgaren jag någonsin sett!! Men han åt upp den, plus alla strips! Eller det var inte strips, det var såna där... Hmm.. Som flera strips som sitter ihop så det blir som ett nät. Jag kommer inte ihåg vad det heter. Dom är goda iaf =)

Jag hade säkert kunnat skriva mer men det blir så jobbigt för de stackare som läser om jag skriver såhär långa inlägg så jag ger mej här.

Jo, en sak till. Jag hittade ju ett par läckra brillor i bilen =) man kan bara ha dom på ca 1 min åt gånger för glasen är så starka så man blir helt yr. Undra vems dom är =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: