Noliz

Snabbpizza

Kategori:

Igår firade vi att Johan föddes för 28 år sen, vi hade mycket trevligt här hemma med en salig blandning av alkohol, dartspel å go musik. Kom väl i säng framåt fyra tiden sådär. Men, förståndig som jag är så drack jag faktiskt bara vatten efter typ kl1 å när gästerna hade gått käka vi lite nattamat så jag är inte det minsta bakis =) inte ens sådär trött som man brukar va dagen efter. Riktigt gött!!

Det enda onormala med denna dagen är att jag gick upp ca 10.30, städade, såg en film, käka upp de få ostbågarna som fanns kvar sen igår, åkte till stallet. Och där någon gång runt kl16 insåg jag att jag hade glömt att äta frukost!! Jag! Som i vanliga fall knappt hinner vakna innan jag måste äta, hade glömt att äta frukost!! =O hur gick det till?! Och dessutom utan att ens känna mej hungrig!
Så när jag kom hem och hade duschat fick jag slänga ihop nåt. Det blev en snabbpizza gjord på tunnbröd. På hade vi pesto, ketchup, mexica korv, annanas å ost. Blev faktiskt ganska gott även om det kanske hade vart godare med lite tjockare botten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: