Noliz

Laddning pågår

Kategori: Allmänt

Ja här laddas det för fullt inför viken runt imorgon.. Kan bli spännande eftersom jag inte hunnit träna nåt, å jag har ju en så sportig sadel på vita blixten. en såndär smal sak som riktigt skär in i skåran så jag lär ju ha ont efter första milen.. å då ä dä bara sex mil kvar... aj aj aj.. men det ä bara att bita ihop =) Jag har fått låna cykelbyxor av Jerker också som ä vadderade i baken så jag hoppas dom hjälper lite iaf =)
Jag satsar på bättre tid än förra gången, då hade jag.. hmm.. 3 å nåt, säg att dä va 3,50 då, så nu satsar jag på 3,30 hehe får se hur dä går mä den saken. 
 
Nu ska jag sova lite skönhetssömn. Lovar att berätta hur dä gick, även om dä kanske inte blir förän på fredag eller lördag nåntingt. Orkar kanske inte imorgon ;)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: