Noliz

Sömnlös

Kategori: Allmänt

Jag låg här, som oftast nu för tiden, sömnlös å bläddrade i AppStore när jag hittade blogg.se appen å tänkte "hmm, man kanske skulle ta å försöka sej på det där med en blogg igen".
Så här ä den, min nya blogg! Vi får väl se hur flitigt den blir uppdaterad men nu när jag har en såhär fläschig telefon som man kan använda till nästan allt så kanske det går bättre med uppdateringarna. Å jag har ju även skaffat mej en häst som jag säkert kan komma att skriva lite om.

Denna dagen har dock inte vart speciellt intressant, jag har mest legat hoprullad till en liten boll i soffan å funderat på varför det inte slutar göra ont i min stackars mage... Har haft ont i över ett dygn nu utan å veta varför, men om det inte gått över imorgon får jag nog ta å ringa sjukupplysningen å se va dom har å säga om saken. Först va min tanke att jag skulle ringt i eftermiddag men så blev det inte, jag ä väl rädd att dom ska skicka mej vidare till sjukhuset, å efter de senaste månadernas flängande tycker jag att jag fått min beskärda del av sjukhus för ett bra tag framöver. Men som sagt, imorgon om det inte blivit bättre.


Jaha se där, va ju inte så svårt å kladda ihop ett relativt långt inlägg ändå, trots min tråkiga dag så detta med blogg kanske inte blir så jobbigt ändå =)


Tack å hej! //Noliz

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Och det bästa med den appen är även att man enkelt kan följa massa massa folk lätt också. :)

    2011-12-21 | 15:18:58
    Bloggadress: http://liteannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: