Noliz

Stackars tanten

Kategori: Allmänt

Har vart ute i stallet och pysslat lite med Akela. Rakat rent runt exemet i bak och även lite ovanpå rumpan på några små exem. Men det där stora är verkligen inte fint alltså! Stackars lilla tanten! Sen försökte jag även klippa manen lite men gav upp ganska snart eftersom hon vägrade att stå still, jag vill ju inte riskera att sticka henne med saxen, så jag får göra färdigt en dag när hon inte står ensam på gången. Bortsett från exemet var hon i fin form. Stod och spanade lite på mej när jag rakade henne på rumpan. Så söt så =)


Kommentarer

  • Ange säger:

    Hejsan! usch stackars tanten :( ska forsoka komma sa snabbt jag kan nar jag har kommit hem. det laker nog fint ska du se. kram fran mig!

    2011-12-22 | 18:12:02
  • Noliz säger:

    Ja jag hoppas att det läker fort, inte kul det där! Kram

    2011-12-23 | 09:30:20

Kommentera inlägget här: