Noliz

Hemma igen då

Kategori: Allmänt

Ja planet landade kl07.00 igår morse på Arlanda och 13.25 steg vi in hemma. Jag måste erkänna att jag var besviken på vädret, jag hade ju beställt vårväder men istället var det grått, regningt och KALLT! Inte kul!
Men nu ska jag inte gnälla över det utan tänka på hur bra vi hade det i Bangkok istället =) Vi var ju bara där i åtta dagar men hann ändå med en hel del. Jag tänker inte skriva nåt detaljerat om vad vi (jag) gjorde den eller den dagen, drar istället en lista, så här kommer den
* Shoppat en massa för väldigt lite pengar
* Åkt kanalbåt
* Vart på floating market
* Badat
* Gått vilse i chinatown
* Ätit världens godaste minivårrullar
* Druckit två riktigt dåliga Mojitos (såg ut som gammalt akvarievatten)
* Druckit en något bättre Mojito
* Bränt mej trots solskyddsfaktor 50
* Lärt oss säga "Hej", "Tack", "hund" och "häst" på thai
* Ätit lunch på en trottoarrestaurang
* Sett massa söta små ödlor
* Sett en  gigantisk ödla
* Vart i ett tempel och spanat in en gigantisk guld Buddha
* Prutat
* Blivit kass i magen
* Fått skav av flipfloppsen
* Vart på en marknad som var så stor att det inte gick göra annat än gå vilse
* Vart uppe i Thailands högsta byggnad
* Blivit utskrattade av thailändare pga vår ljusa hy
* Blivit beundrade av thailändare pga vår ljusa hy
* Lekt gissa könet
* Sett ett kackerlack-disco
* Tagit ett enda kort (på flygplatsen när vi skulle åka hem)
Med mera med mera, men trots att vi gjort allt detta har vi mest vart busy doing nothing, GÖÖÖTT!!!!

Kommentarer

  • Berra säger:

    Bra jobbat på kort tid. Verkar iaf som ni haft det skönt, kul och trevligt!! Gött däää!

    2012-04-13 | 21:46:04

Kommentera inlägget här: