Noliz

Herr & Fru Svanteman

Kategori:

Igår var det så äntligen dax för min underbara vän Hannah att få sin älskade Mats! Vigseln ägde rum i ladan på Vilhelmsro i Falköping. Annorlunda och väldigt fint! De gick in i ladan som Hannah Svantesson och Mats Nyman, båda sa ja till varandra och sen gick de ut som herr och fru Svanteman =) De färdades från Vilhemsro upp till festlokalen (Pingstkyrkan) i häst och vagn, mycket elegant!

Jag tog en hel massa bilder med de flesta blev suddiga eller med någon annan gästs huvud eller arm ivägen. Jag har ändå skrapat ihop en bunt att lägga upp, jag är ju ingen fotograf så det behöver inte vara perfekt =)

 

 

Nu hoppade visst bilderna runt lite men det gör väl inte så mycket =) Dom var iaf väldigt fina!!! <3

Kommentarer

  • Töfta säger:

    WOW! Hon va verkligen vacker Hannah :)

    2012-08-12 | 22:22:39
    Bloggadress: http://annatofta.blogg.se
  • Malle säger:

    Åh, sicken vacker brud! :) Så de har dragit ihop efternamnen alltså? Jag trodde det bara var nåt hon kallade sig haha, fränt!

    Svar: ja dom gjorde det, det började ju som ett skämt men sen blev det allvar =) roligt tycker jag!
    noliz.blogg.se

    2012-08-13 | 13:43:36
    Bloggadress: http://malinkraft.blogg.se
  • Hannah Svanteman säger:

    MÄN!!! Det här såg jag ju först nu! Så fint och vilken härlig överraskning såhär drygt två år senare :D:D

    2014-10-01 | 23:04:53

Kommentera inlägget här: