Noliz

Fredag

Kategori: Allmänt

Fy vad jag känner mej sliten idag. Bangade på att åka till stallet innan jobbet trots att jag inte började förän två bara för att Fiia inte kunde följa med och jag inte kände för att åka dit ensam. Sen jobbade jag 14-19, kände hela tiden att det var nåt skumt, har liksom vart torr i halsen hela dagen men samtidigt slemmig, sådär att jag hela tiden mår lite illa. Samt att eftersom det har vart nåt i vägen hela tiden så känns det som att jag inte har andats ordentligt på hela dagen. När jag försöker ta ett djupt andetag så piper det liksom som när man har ett astma anfall, fast inte alls lika mycket såklart. I alla fall, när jag kom hem ifrån jobbet lagade jag och Jerker köttfärspiroger, dom blev goda men nästa gång ska jag nog inte ha i riktigt lika mycket oliver, det dränkte liksom köttsmaken lite. Men eftersom oliver är gott så gjorde det inte så mycket. Sen har vi ätit lite godis och tittat på tv en stund och nu har Jerker just åkt till jobbet, det är fredag kväll, klockan är kvart över nio och jag ligger redan i sängen. Jag var så fruktansvärt trött så jag tänkte att det var bättre att gå och lägga mej med en gång istället för att somna på soffan. Också hoppas jag att den skumma känslan i halsen försvinner tills imorgon om jag sover ordentligt. Så god natt och trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: