Noliz

Härligt

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig så på förmiddagen åkte jag och Fiia till stallet och tog en tur. Jag kände för en barbackatur så det blev det. Hon har ju inte den skönaste ryggen att sitta på, sist jag red barbacka skar ryggraden in framifrån och hela vägen bak, inte skönt! Så jag la på en chabrak och en padd och då blev det ganska bekvämt. Jag måste erkänna att den härliga känslan i galoppen med råge vägde upp mot obehaget i traven! =)

Efter stallturen har jag vart och storhandlat. Fy vad det är tråkigt!! Och självklart fick jag avstämning så jag var tvungen att packa upp allt för att packa ner det igen... Suck! Men det gick ju bra det med. Så nu är jag drygt 2000kr fattigare men förhoppningsvis slipper jag handla på ett tag nu.

Näst på schemat står städning men jag tror det får vänta lite.. Jag är ju som sagt ledig så jag ska nog vila lite först.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: