Noliz

Kul

Kategori: Allmänt

Här sitter jag och läser väääldigt gamla blogginlägg. 7 september 2009 skrev jag "Annars har jag tillbringat endel tid i Skövde sen i torsdags, jösses säger jag bara. Oh lalaaa vilken karl! ;) Han kom i och för sej till mej i söndags morse, gick upp tidigt efter att ha festat halva natten för att åka med en kompis till Falköping, så strax efter nio knackade det på min dörr. Väldigt oväntat, visst han hade sagt att han ville men inte trodde jag att han mena allvar och absolut inte att han skulle gå upp så tidigt bara för det =D Så det blev mys fram till ett sen var vi uppe hos pappa och hämtade hem Lacy. Och vid halv fem kom mormor och morfar och hämtade oss och mamma så åkte vi till Skultorp (kusinerna där fyllde 17 så jag skulle på kalas) så jag lyckades utsätta honom för nästan hela släkten på en och samma dag =P väl framme i Skultorp lånade jag morfars bil och körde hem honom till Skövde. Lite snäll fick jag ju vara när jag hade utsatt honom för denna fasa =P Får väl se om jag skrämde bort honom eller om han vågar träffa mej igen nångång =)" Jag skrämde tydligen inte bort honom =D och han är fortfarande lika Oh lalaaa! Nu ska jag ut på martingaljakt, over and out!

Kommentarer

  • Berra säger:

    Va bra att han fortfarande är ohlala. Jag gillar oxå han, bara så du vet! 25-30 grader här typ, gött. Kram

    2012-02-03 | 15:19:12
  • Berra säger:

    Så bra att han fortfarande är ohlala. gillar oxå han, bara så du vet! 25-31 grader här typ. Kram

    2012-02-03 | 15:23:54
  • Töfta säger:

    haha, underbart med gamla inlägg! Men håller väl med Berra, vad bra att han fortfarande är ohlala ;)

    pusss vännen

    2012-02-03 | 18:08:28
    Bloggadress: http://annatofta.blogg.se/
  • Polly säger:

    Fan vad dumt.. för jag har redan fixat i ordning en goodie-bag till dig som jag tänkte ge till dig på söndag när jag ska till Kulis.. funderar på om du ska få den ändå.. har hon full på träns å så?

    2012-02-03 | 21:12:21
    Bloggadress: http://pollynichols.blogg.se/

Kommentera inlägget här: