Noliz

Kyla

Kategori: Allmänt

Efter mitt senaste inlägg fick jag en kommentar från min far som för tillfället befinner sej i Thailand, där det är 25-30 grader. Som svar på det kan jag ju då säga att det är det nästan här med, fast med ett minus framför då.. Jäkel va kallt det är!!
För er som är intresserade kan jag meddela att jag införskaffade mej en ny martingal förut, köpte en på granngården för 199kr, men jag hade en värdecheck på 50kr så man skulle kunna säga att den bara kostade 149kr =) Sen var jag ju tvungen att testa den så det blir en ridtur, den fungerar bättre än den gamla men jag ska nog göra ett par extra hål så jag kan korta den ytterligare lite. Det är ju som sagt ganska kallt ute så trots att jag hade min huva på mej uppdragen över näsan var det rejält kallt på kinderna!
Ikväll blir det lugnt, sitta hemma och titta på På spåret. Eventuellt kanske vi får lite besök men som sagt så blir det lugnt, ingen repris av förra veckan =P
Nu har jag en fundering igen, när jag bloggar med telefonen och gör radbyten (så det blir olika stycken alltså) så fungerar det men inte när jag bloggar på datorn, som nu. Varför? Hur gör man? Det blir ju tokjobbigt att läsa när det bara är en enda lång text.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: