Noliz

Nu blev jag sur!

Kategori: Allmänt

Skulle beställa en ny martingal, hade tittat ut en på Hööks så jag klickade mej dit, passade på att lägga till martingalstopp och ett spö också när jag ändå höll på. Också klickade jag mej till kassan, för att mötas av att ALLA produkter jag hade valt var slut. Lite surt men det var ju bara att gilla läget. Så istället klickade jag mej in på Börjes för att beställa en nästan löjligt billig martingal där istället, valde även där till stopp och spö och även hästshampo. När jag sen skulle betala fick jag meddelandet att min order inte nådde upp till minimibeloppet på 187kr eller va fan det nu var! Vad är det för jävla skit eller?! Dom säljer löjligt billiga saker men eftersom det är så jävla billigt så når man ju inte upp till det där jävla minimibeloppet fast man lägger på saker som man egentligen inte behöver, eller man behöver väl alltid men kanske inte just nu. Då blir det ju genast inte så jävla billigt längre! Så jag blev sur och sket i det. Får väl åka till nån affär och köpa den där martingalen istället. FAN!

Kommentarer

  • Polly säger:

    Jag har en svart martingal någonstans om du vill ha? Sen har jag även en martingal+förbygel, nästan ny om du vill ha den också/istället? Det är sånt som bara hänger, det är strl full så det är för stort för Scarlet och Jan-E har ju brun utrustning nu. Du får dem gratis isf!

    2012-02-02 | 22:02:34
    Bloggadress: http://pollynichols.blogg.se/
  • Polly säger:

    Har hon strl full och svart? För isf har jag pannband och träns också om du vill ha.. Gratis :)

    2012-02-02 | 22:03:21
    Bloggadress: http://pollynichols.blogg.se/
  • Polly säger:

    Har hon strl full och svart? För isf har jag pannband och träns också om du vill ha.. Gratis :)

    2012-02-02 | 22:03:34
    Bloggadress: http://pollynichols.blogg.se/

Kommentera inlägget här: