Noliz

Reslutat

Kategori: Allmänt

Ja reslutatet av det lilla testet jag gjorde häromdagen visade ju tydligt att det bara går att kommentera om jag gör inlägg via datorn. Vilket är synd eftersom jag sällan gör det, det är ju så smidigt via telefonen. Men jag har även hört med blogg.se vad felet är och det visade sej att det är något fel i deras app. Jag fick detta svaret från dom:
"Den senaste app-uppdateringen har gjort att inlägg från appen inte går att kommentera, övriga inlägg på din blogg bör fungera. Teknikerna har tittat på det och har skickat uppdateringen till Apple som ska slutföra allt. Vi vet tyvärr inte exakt när detta kommer ske men inom snar framtid kommer den nya uppdateringen finnas tillgänglig. Vi beklagar om detta ställt till problem för dig."

Så nu vet ni varför det inte går att kommentera mina inlägg (detta borde dock gå eftersom det är från datorn). Problemet är under behandling och snart kommer ni åter kunna kommentera här! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: