Noliz

Stackars mej

Kategori: Allmänt

Urs och fy vilken otäck basill som har infekterat mej! Har känt mej lite hängig några dagar ju, som jag skrev sist så gick jag ju tex till sängs klockan 21 i fredags. Igår kände jag att jag fått lite snuva, täppt i ena borren så det gjorde ont i ögat. Halsen kändes fortfarande sådär torr och slemmig samtidigt och jag hade hosta. Trots detta begav jag mej till Falköping för att träffa brudarna i Queen Of Spades. Egentligen hade jag ju bestämt att vara nykter, men eftersom Jerker skulle till Skara med pojkarna och antagligen skulle vara borta halva natten så tänkte jag att va fan! Så jag hade med mej en vinare och tänke att jag skulle dra mej hem till mamma när de andra skulle ut på krogen. Men det blev varken hem till mamma eller krogen, Cutta hade tagit ut Impalan så det blev ströga, dunka plåt och lyssna på Eddie =D
Ungefär runt 12 tiden kan jag tänka mej så försvann min röst. Det låter som att nån tryckt ner en skadeskjuten kråka i halsen på mej. Och idag mår jag piss! Halsen är åt helvete, näsan trycker mot ögonen så jag blir tårögd och jaa, jag känner mej som en överkörd igelkott typ... Men jag hade sköj igår iaf!! =D

Kommentarer

  • Berra säger:

    Det kostar på att ligga på topp. Krya på dej så ni kan komma på onsdag.

    2012-02-26 | 22:11:33
  • Töfta säger:

    stackars kotten!! :P

    2012-02-26 | 23:11:22
    Bloggadress: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: