Noliz

Dirty Dancing!

Kategori: Allmänt

Häromdagen fick jag frågan från syster Fia om jag ville följa med till stockholm och fira Marios födelsedag med att bo på hotell och titta på Dirty Dancing musikal, det klart att jag ville det!! Paketet kostade 1200, vilket kändes lite i överkant för mej med tanke på att jag även ska till Thailand i April men jag kom fram till att jag ändå skulle ha råd. Men idag när hon hade tittat lite närmare på det så var det datum vi hade tänkt oss fullbokat, istället fanns det veckan efter med då kostade det istället 1895 och ingick tre-rätters innan föreställningen. Detta fick jag tacka nej till eftersom det kändes lite kärvt redan när det kostade 1200. Men nu ringde hon upp och förklarade att Mario ville att jag skulle följa med så dom betalar mellanskillnaden för mej så jag ändå kan följa med! =D Kan man ha bättre syster och svägerska? Dom är ju helt underbara!!! Gud vad glad jag blev! Jag som älskar Dirty Dancing och teater/musikaler, slår man då ihop dessa två måste det ju bli magiskt! =D

Kommentarer

  • Polly säger:

    SV: Det var en väldigt underhållande, men kanske inte speciellt givande, hoppträning :)



    Gu så kul med musikal!! :D

    2012-01-20 | 12:28:08
    Bloggadress: http://pollynichols.blogg.se/
  • Sara säger:

    Åh ja det ska bli såååå kul! Längtar redan! Kram

    2012-01-24 | 07:22:17
    Bloggadress: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här: