Noliz

Skumt

Kategori: Allmänt

Under dagen har jag fått reda på att det faktiskt finns de som läser min blogg. Pappa ringde och undrade hur det gick med min dåliga fot när jag hoppade ovs, jag hade inte talat om detta för honom så mitt svar blev "åh, läser du min blogg!" Nu ikväll har jag vart på musikal och där stötte jag på en gammal vän, eller ung vän som jag inte träffat på länge, Malle, hon nämnde även hon att hon läst min blogg. Jag vet även pga de fåtal kommentarer som har ramlat in att tex min syster även vart inne och läst. Så nu det konstiga i detta, när jag tittar statistiken så visar den att ingen har läst. Varför? Min far nämnde även att han inte kunde kommentera, men uppenbarligen har andra kunnat göra det. Så, hur kommer det sej att inte alla kan kommentera? Btw så var musikalen såklart superbra =) Men å andra sidan så har väl jag aldrig tyckt annat om varken någon musikal eller teater så jag kanske inte är rätt person att fråga =P Och som vanligt blir jag lite avis på dom som står på scenen, jag har ju varken röst eller motorik för sånt, och är dessutom för feg tror jag men ååå vad kul dom måste ha!!

Kommentarer

  • Polly säger:

    Å jag läser ju din blogg också :) Fast mest för hästhistorierna.. :)

    Men med statistiken osv, ibland får den där mätarn black out.

    Men jag kan ha 70 läsare en dag (har inte en aning om vilka det är förutom min mamma och alla i stallet) och en annan dag typ 3 st.. :P

    2012-01-28 | 23:55:59
    Bloggadress: http://pollynichols.blogg.se/
  • Annelie säger:

    Jag läser också! :) med tanke på att du fixade fotoprogrammet till telefonen antar jag att du bloggar från telefonen. (kanske några inlägg iaf). När man gör inlägg ifrån telefonen så finns det ju ett ställe där (ovanför där man laddar upp bilderna) som man kan ändra om man vill att folk ska kunna kommentera eller ej. Jag har lagt märke till att flera inlägg inte går kommentera men vissa gör. Så kanske har du kommit åt något där. :)

    2012-01-29 | 00:06:21
    Bloggadress: http://liteannelie.blogg.se/
  • Töfta säger:

    Jag läser med jämna mellanrum också :D

    2012-01-29 | 00:11:32
    Bloggadress: http://annatofta.blogg.se/
  • Malle säger:

    Vad konstigt? Statistiken borde ju ändå visa att du har besökare?

    Mitt problem är lite tvärtom, ser att folk kollar men ingen kommenterar :-P haha.

    Kul å se dig i lördags, tyckte också att Hairspray var jättebraaaa :-) Kram!

    2012-01-30 | 11:48:15
    Bloggadress: http://malinkraft.blogg.se/
  • sara säger:

    och jag läser ju som du vet :)



    Och jag tycker du ser snygg ut i ridhjälm! ;)



    Hoppas att vi ses snart, vi längtar efter dig!



    Pusss

    2012-02-01 | 20:35:09
    Bloggadress: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här: