Noliz

2012.. Som det regnade den sommaren!

Kategori: Allmänt

Ja, det är så vi kommer minnas denna sommaren! Idag jobbade jag till 14.20 och tänkte åka ut och rida en sväng efter. Men för ovanlighetens skull så började det regna lagom till slutedax, det duggade bara lite på vägen hem så hoppet levde. Jag kom hem gjorde lite mat och när jag hade fått i mej det så öste det ner, och gör så fortfaramde. Nu har det även börjat åska så jag känner mej ju inte alltför motiverad till att åka ut och rida. Det är såna här dagar man skulle ha ett ridhus, fast å andra sidan så bör jag ju bara skritta och hur kul är det i ett ridhus? Inte så! Också ligger jag här på soffan och förbannar mej själv för att jag inte åkte dit igår när det var fint väder. Men, jag är ändå inte ledsen över det eftersom jag istället åkte och tittade på Fia å Marios match och passade på att hälsa på Amelie lite innan. =) By the way så utklassade dom sina motståndare och vann med 10-0, syrran gjorde ett mål, plus att hon slog en hörna som studsade på en i det andra laget och in i mål så den fick hon nog den med. Mario lyckades klämma in hela 7 mål, inte illa pinkat! Kul att det går bra för dom när jag kommer och tittar =D
 
Undra vad jag ska hitta på idag, Jerker jobbar, Fiia är på töreboda festivalen, Sandra jobbar, Sussie bor toklångt bort. Jag skulle iosf kunna åka dit, det tar ju bara 30-40 min men det jobbiga är ju att det är lika jävla långt hem sen.. Åååhhh! Jag har så tråkigt!!! Undra om jag ska orka ta mej till affären så kanske jag kan baka lite, å kanske göra nåt åt min hemska hårfärg med risken att det blir ännu värre? Hmm... Jo det är ju sånt jag brukar göra när jag har tråkigt så varför inte!
 
Det skulle ju behövas en rejäl städning här hemma men det är ju lika trökit det.. Fast, det kanske blir kul om man öppnar en flarra rött... Och är ju kul för Jerker när han kommer hem om det är nystädat =) Mmm ni ser man får lite idéer av att skriva. Det borde jag göra oftare! Nu ska jag bara välja idé.
 
Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: