Noliz

Älska rea!!

Kategori: Allmänt

Idag på vägen till stallet hoppade jag in på Hööks för att köpa en flughuva med öron och fransar eftersom Akela lyckas få skav av den vanliga flughuvan och har haft sönder den jag fick låna av Fiia =/
Den jag skulle ha var ju naturligtvis slut så jag får nog svänga förbi Granngården på väg från jobbet imorgon och se om dom har nån sån. MEN! Det var ju rea på Hööks! =) Så jag gjorde ändå några fynd när jag väl var där. Istället för huvan med fransar och öron blev det detta grimsettet
 
 
 
Sen hittade Fiia rea-lådan =) Där i grävde jag fram ett nytt vintertäcke som inte är för stort och inte riktigt lika tjockt som det hon har nu. Det användes ju bara typ en vecka i vintras just för att det är så extremt tjockt och hon är ju inte precis frusen. Nog om det gamla, det nya är iaf detta
 
 
 
Ett lila Outdoor Thermo Master.
 
Jag grävde lite till i rea-lådan och lyckades även dra fram ett Fleecetäcke Glacier Showmaster
 
 
 
Allt detta fick följa med mej hem för den simpla summan av 732 kronor. Suveränt ju! =) Två täcken, en grimma och flugfransar till priset av vad ett täcke kostar typ. Yaaaiiii!!! Fynd fynd fynd! Dessutom passade allt finfint och gammeltanten kommer vara både varm och snygg i vinter! =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: