Noliz

Garagehäng

Kategori:

Efter att jag hade vart rastlös ett tag gick jag till sist hem till Pia och lekte lite med hennes barn. Uppehöll mej där till ca kl 15 innan jag gick hem igen, gjorde mat och sen drog iväg till stallet för en ridtur med Emma. Tanten skötte sej ganska bra idag även om hon var ganska seg. Efter ridturen släppte vi upp dom stora hästarna på sommarbetet igen och kelan fick gå tillbaka till småttingarna. Det var hon väl inte helt nöjd med men jag tycker inte hon behöver bli fetare. Väl hemma igen duschade jag och insåg att kl bara var typ kvart i åtta så jag behövde fördriva några timmar till. Så jag åkte helt enkelt till garaget och hälsa på hjärtat lite =) satt där och bara tittade på honom, en fin karl det där ;) Han höll på och fixa karossfästet på Jennie inför besiktningen på onsdag. Så Jennie var ute på flygtur idag =) jag passar på att slänga med en bild på "Silla" också, hans nya. Eldorado seville, han säger att hon inte ska döpas men jag kallar henne iaf för Silla =) Men jag tröttnade efter en timme och åkte hem igen så nu ligger jag på soffan och tittar på film. Imorgon blir det nog en tur till Jönköping med Pia och barnen för att se om jag hittar nån klänning till bröllopet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: