Noliz

Rockbillypartaj på Axevalla

Kategori: Allmänt

Japp i helgen var det Rockabilly festival på Axevalla. Vi styrde kosan ditåt i lördags. Egentligen skulle jag ha kört och Jerker och Johan åkt med. Men Johan tyckte att jag också borde få åka i baksätet nångång så han ringde in Björn till att agera pilot istället. Tyvärr lite sent då så jag började inte fylla på med alkohol förän typ 20.30, då blir det ju aldrig bra! Jag blev full fort och förblev full länge! Men kul hade jag ändå =D
 
När Björn och Liz kom och hämtade oss var allt som det skulle, vi drog iväg mot Skara. När vi nästan var framme stannade vi och hade pisspaus. Det var först då jag insåg att Liz var full. Hahahaha jösses vad hon vinglade =) Väl framme vid Axevalla kom hon och Björn bara halvvägs över parkeringen innan de vände och Björn fick köra hem Liz. Så tokigt det kan bli =) Vi andra vandrade in och röjde loss. Jag tappade såklart bort både Jerker och Johan nästan omedelbart, som vanligt. Men vad gör det när jag hade hittat Micke istället? Han lurade i men en massa öl fast jag hade bestämt att jag hade druckit färdigt, lurade mej till att bugga fast jag inte kan och fast jag inte borde pga ryggen. Men jösses vad sköj det är! =) Sen trängde vi oss längst fram när Nordsteds spelade och röjde som satan!
 
Jag passade såklart inte på att knäppa några kort, det glömmer jag ju alltid av i stridens hetta. Men jag tog några i bilen iaf så dom kan jag ju bjuda på.
 
 
Jag och Liz fulade oss såklart 
 
 
också sa jag "vi tar en vanlig med"... hmmm undra vad jag inte förstod av mina egna ord?
 
 
Men Johan är iaf den bästa på fulkort
 
 
Trots att det var första gången han körde jänk så hade han redan häng på det där med armen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: