Noliz

Paket

Kategori: Allmänt

För ett tag sen fick jag (som många andra) en lapp från HM i brevlådan där det stod att jag fick 10% rabatt på allt jag köpte från hm.com. Eftersom jag för länge sen söp bort min bästa tröja, en tokvanlig svart långärmad med dragkedja, så tänkte jag passa på att köpa en när jag ändå fick rabatt. Så jag klickade mej in och hittade en jag ville ha. Men skulle jag ändå beställa den så kunde jag ju lika gärna ta lite till, det blev tre bh:ar (bh's?). Idag var jag och hämtade mitt paket. Två av bh:arna var så kallade "super push", tror aldrig jag har provat någon super innan för dom ser ju ut att vara det obekvämaste som finns. Men nej! Inte alls obekväma och när jag har på dom ser det ju nästan ut som att jag har bröst =D väldigt positivt!!
För övrigt så är det en härlig dag i allmänhet. Började med en tur till stallet med Fiia, härligt vårväder så man inte behövde ha jacka på sej =) Vi utforskade skogen lite och hittade en ny väg, mulliga skogsvägar,klättring uppför ett kalhygge och bra "öva vart du sätter fötterna vägar", jättebra träning för hästarna utan att det märks =)
Resten av dagen ska spenderas men bästepojken, eventuellt med några vänner. Känner på mej att jag kommer vara lika nöjd med tillvarorn när jag går och lägger mej ikväll.
Note to myself: Jag ska försöka bli bättre på att ta bilder så inte mina inlägg blir så tråkiga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: