Noliz

Rubrik

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Emma ute och konditionstränade lite. Det gick bra förutom att vi stod still i 20 min för att Akela trodde hon skulle slippa gå över en bäck. Men eventuellt kom svaret idag när hon ömmade lite på ryggen, kan ju vart därför hon inte ville. Fast igår trodde vi ju bara att det var som vanligt att hon trodde att vi skulle vända om hon krånglade tillräckligt mycket. Undra när hon ska lära sej att sånt inte fungerar med mej.

Oavsett om hon hade ömmat i ryggen eller inte så hade vi planerat att tömköra en sväng idag, jag kan inte minnas när jag gjorde det sist. Tror jag gjort det en eller två gånger när jag var typ 10 eller nåt så jag kom ju inte ihåg alls! Men hon var jätteduktig så det gjorde inget om jag inte gjorde helt rätt =) Imorgon ska vi gå ut och gå, se om vi hittar nåt grönt gräs som hon kan få smaska på. Också hoppas jag att hon är bättre i ryggen imorgon med, det verkade lite bättre efter promenaden idag så förhoppningsvis är det bra imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: