Noliz

Pillercocktail

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart på vårdcentralen med min rygg. Det har krupit ner och strålar ner i hela vänster ben och jag går som en krympling. Efter att jag hade förklarat problemet för läkaren sa han "du ska få en cocktail av mej". Jag visste inte att läkare använde det uttrycket. Så nu knapras det två Alvedon fyra gånger om dagen, en diklofenak tre gånger om dagen, två paraflex tre gånger om dagen och en tramadol till natten. Paraflexen är muskelavslappnande och tramadolen är enligt läkaren "smärtdödande" ska bli spännande ikväll att se om han har rätt. Han trodde att det var nåt diskrelaterat som gjorde att det klämmer på nån nerv, beordrade total sängvila. Han såg inte alls glad ut när jag berättade att jag jobbade igår. "man ska absolut inte jobba med det där" sa han. Så folket på jobbet fick rätt ändå... Men det behöver jag ju inte säga till dom. Jag hoppas innerligt att detta går över fort för jag har fått nog av sängliggande och att vara hemma, var ju hemma och sängliggande hela hösten/vintern pga den där fotskadan. Också har jag just börjat jobba igen så går ryggen sönder, vad är det för jävla skit?! Förbannelse!!!!

Kommentarer

  • ange säger:

    Usch låter inte roligt alls:( krya på dig vännen:(

    2012-05-16 | 20:45:07
  • Malle säger:

    Inte bra du! Hoppas det går över, det är läskigt när det trilskas i ryggen. Har en kusin som stelopererats efter en kotförskjutning, efter typ två månader kan hon fortfarande inte ens stå på benen. Huvva! Så nu håller jag tummarna för att det fixar sig i ryggen din snarast! =) Ha det gött!

    2012-05-20 | 21:51:33
    Bloggadress: http://malinkraft.blogg.se/
  • Elenor vän med Malle :-) säger:

    Vad har du gjort mä ryggen? När läkarna inte hjälpte mig gick jag till en grymt bra kiropraktor i Falköping. Han fixa den plus att jag har speciella sulor i mina skor idag pga vissa snedbelastningar vi inte behöver ta upp. Men ryggontet har hållt sig borta i snart ett år.

    Maila [email protected] om du undrar nått å lycka till!!!

    2012-06-16 | 20:53:29

Kommentera inlägget här: