Noliz

Virus

Kategori:

Eftersom min förkylning vägrar att ge med sej så har det inte blivit mycket ridning senaste tiden. Men var iaf ute en sväng igår, en lugn skogstur med både Fiia och Emma. Jag har inte så mycket att säga om det. Gick fint. Bilden är ju suddig som tusan men det var den bästa jag fick till där i skumpandet i skogen så den får duga. Jag har köpt nya fina skydd till tanten som kommer sitta som en smäck om ett tag, nu är dom ju lite stela eller hur man ska säga. Men när dom fått lite passform kommer dom vara perfekta! Har även köpt nya tyglar eftersom de gamla blivit lite hala sen gummiplupparna har slitits bort. Det blir så fint det här så =)

Inatt vaknade jag som vanligt tusen gånger av att jag hostade. Hostar så jag kräks tillslut... Inte kul!! På morgonen hade även febern kommit tillbaka så blev inget besök hon sjukgymnasten som planerat och inget jobb heller. Istället ringde jag och fick tid hos läkaren. Efter att ha tittat i halsen, lyssnat på lungorna och tagit blodprov konstaterade han att jag har ett elakt virus. Jag skulle försöka vila mej några dagar sa han och skrev ut cocillana-etyfin mot hostan så nu hoppas jag det blir bra snart! Men framförallt ser jag fram emot kvällen nu för att se om jag kanske får sova mer än två timmar i sträck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: