Noliz

Å nu då?

Kategori:

Ja dä kan man undra... Fick svar från min MR idag. Dom bra nyheterna ä att allt såg normalt ut. Dom dåliga ä att jag fortfarande har ont men läkaren "har inga grunder att sjukskriva mej mer" så dä ä alltså tänkt att jag ska jobba fullt på onsdag... Hur tänkte han där? Dä kommer ju aldrig funka! Känner jag mej själv rätt kommer jag gå dit, ha ont, jobba ändå tills dä verkligen inte går mer också ä vi tillbaka där vi va i början på januari... Sjukgymnastik säger läkaren, jo dä har ju funkat fint hittills... NOT!!

Har heller inte fått några pengar från försäkringskassan så jag ä ju pank innan månaden ens har börjat... (Tur att jag har Jerker!!!) Så man kan väl sammanfatta mä att dä mesta känns ganska meningslöst för tillfället. Kanske skulle göra som björnarna å gå i ide... Eller så kan jag ju alltid hoppas att allt bara ä en mardröm å när jag vaknar ä jag sex år å dä värsta som kan hända ä att jag ramlar mä cykeln å skrapar upp knät...

Nä, nu ä dä färdigknällt men tyvärr har jag inget positivt att säga heller så nu tog dä slut...

Kommentarer

  • Frida säger:

    Fy, lider med dig!! våran svenska sjukvård ska vara så förbannat bra, men det är så mycket som felar. för å inte tala om f-kassan.. Tycker synd om dig!

    2013-01-29 | 12:41:43
  • Li säger:

    Jag vill nominera/utmana dig: http://wonderfuldarling.blogspot.se/2013/02/jag-har-fatt-en-utmarkelse-av-malin.html

    2013-02-13 | 22:49:31
    Bloggadress: http://wonderfuldarling.blogspot.com
  • Li säger:

    Jag ser fram emot ett inlägg med träning för bålen. Hoppas att du inte har pajjat ryggen & fått mer smärta efter att du gått tillbaka till jobbet nu. Har det fungerat att jobba igen? KRAM

    2013-02-23 | 14:24:02
    Bloggadress: http://wonderfuldarling.blogspot.se

Kommentera inlägget här: