Noliz

Fotobomb

Kategori:

Ja jag vet, jag är kass på att blogga nu för tiden. Hittar liksom inget att skriva om. Men sen sist har det ju vart jul och grejer så jag har ju träffat världens bästa systerbarn =) Ebbe ville helst inte va med på bild så jag fick smygta när han lekte med sin nya skördetröska. Daggmasken däremot är lättare att få med på bild =)

Det är även så att min rygg har missat att jag bara är 25 å inte 95 som den verkar tro så för tillfället är jag åter igen sängliggandes. Vilket inom väldigt snar framtid kommer leda till att jag inte längre jobbar som brevbärare för detta är ohållbart! Inte bara ytterst obekvämt för mej men framförallt för att det är, jag vet inte rätt ord men pinsamt kan man nog använda, att gång på gång behöva sjukskriva mej för att jag har en rygg som en 95åring och då ställa till det för mina stackars kollegor. Så nu är det nog! Ska till läkaren imorgon, fast besluten på att få en röntgenremiss för att en gång för alla få reda på va fan det är för fel på ryggjäveln! Ja jag är arg! Den förstör hela mitt liv! Vore ju kul å kunna sitta upp å äta utan att det gör så ont att jag vill gråta, å det vore kul att kunna sova utan att knapra i mej massa piller som gör så man blir helt mosig i skallen.

Nog om det! Detta inlägget ska ju som rubriken skvallrar om bli en fotobomb. Det blir på Jerker å Johan när dom spelar baseball på kinect (eller hur det nu stavas), på Ebbe när han leker, på mej å daggmasken, på min älskade Tantis mm.

Får se om jag kan ta mej i kragen å uppdatera lite oftare men det är väl tveksamt om jag känner mej själv rätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: