Noliz

Nu så

Kategori:

Sist jag skrev skulle jag ju till läkaren dagen efter, och det gick ju bra. Jag fick remiss till magnetröntgen och idag ät det dax. Annars hör det ju inte till vanligheterna att man är vaken såhär dax en söndag precis. Även om jag är vaken lite väl tidigt. Vi åker mot Göteborg kl8 å jag vaknade vid halv sex. Men lika bra det så kanske jag slipper må illa, har ju en tendens att bli åksjuk när jag åker strax efter jag har vaknat... Så nu hoppas jag bara att dom kan se på bilderna vad som är fel på ryggen så jag kan få ett slut på det här!

Igår hade jag en trevlig dag. Först var jag ute å pussade lite på Tantis. Hon skulle behöva ut å röra lite på sej tror jag, men annars mår hon fint =) efter det var jag hos Busan och hälsade på lite och mös med henne å lilla söta Alicia =)

Hä nu är det snart dax att väcka Jerker så vi kan äta lite frulle innan vi packar in oss i bilen.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Hoppas de hittar vad som är fel med ryggen, och att det går att fixa! kul att du uppdaterar lite igen också! :)

    2013-01-20 | 14:57:45
    Bloggadress: http://pollynichols.blogg.se

Kommentera inlägget här: