Noliz

Pil o pilen

Kategori:

Det gick bra i Gbg igår, när dom körde in mej i röret blundade jag helt enkelt å låtsades att jag låg i ett solarium =) det enda som i te gick bra va den lilla detaljen att dä ä ganska långt tur å retur Gbg när man har lite problem mä å sitta. Men även dä gick förvånansvärt bra ändå, tur att Jerker körde så jag kunde fälla bak sätet så jag nästan låg ner vissa stunder. Svaret från MRen dröjer tyvärr ca fem dagar så jag vet fortfarande inte om dä visade nåt men snart så...

På kvällen satt jag å glodde på Så ska det låta och Jerker kastade dart bär han plötsligt utbrister "jag satte den klockrena pilen!" Å jag tänkte jaga bullseye, men dä har han väl gjort förr? Men dä visade sej att han satt pilen i pilen! =) Tokfränt! Undra om man på tävling skulle få några poäng för dä?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: